خرید ملک در دبی با گروه املاک دبی

خرید ملک در دبی، خرید آپارتمان در دبی، معرفی بهترین سازنده املاک و مستغلات دبی، خرید مستقیم از سازنده دبی همه و همه با گروه مشاوره املاک UAE

خرید ملک در دبی با گروه املاک دبی

خرید ملک در دبی، خرید آپارتمان در دبی، معرفی بهترین سازنده املاک و مستغلات دبی، خرید مستقیم از سازنده دبی همه و همه با گروه مشاوره املاک UAE

معرفی بهترین سازنده های املاک دبی

حتما دیده اید که در امارات پیشرفت های معماری بسیاری در 10 سال اخیر به وجود آمده است. همه این نمای شهری زیبا در دبی و ابوظبی که دو تا از مهمترین شهر های امارات هستند، توانسته اند، انواع سرمایه گذاران خارجی را از گوشه گوشه جهان به سمت خود جذب کنند. علاوه بر این بازدید توریست هایی که از سراسر جهان می آیند، نیز سبب شده است به این کشور پول بسیاری تزریق شود. پس خرید ملک در دبی می تواند یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری در دبی باشد.

همه این ها به کنار، درآمد اصلی و اول این کشور، از صنعت نفت امارات است که سبب شده است، عرب ها و بومیان کشور امارات و شهر دبی، بهترین املاک دبی را داشته باشند و در رفاه و امکانات کامل به سر ببرند.

همه موارد بالا دلیلی بر وجود سازنده های املاک معتبر و قدرتمند در کشور امارات شده است که در ادامه مهم ترین و معتبرترین سازنده گان ملک در دبی برای خرید خانه و آپارتمان در دبی به شما معرفی می کنیم.

معرفی سازنده املاک و مستغلات دبی

شرکت نخیل در دبی

شرکت دولتی نخیل در دبی به سازنده جزایر مصنوعی در دبی معروف استو از جمله پروژه های موفق این شرکت، جزیره پالم جمیرا، جزیره پالم جبل علی و جزایر دنیا The World Island هستند.

شرکت الحبتور دبی

سازنده املاک و مستغلات الحبتور، اولین و مهم ترین پروژه خود را به نام الحبتور سیتی ساخت که در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی شهر دبی واقع شده است. الحبتور سیتی شامل چندین برج مسکونی و تجاری و هتل های 5 ستاره است که در بین اتوبان شیخ زاید و کانال آبی دبی قرار گرفته است.

شرکت دانوب دبی

دانوب از سازنده های بین المللی دبی است که پروژه های خود را بیشتر در قالب برج های مسکونی با کیفیت عالی در متریال به کار رفته در هر کدام از آن ها می سازد.

شرکت هلدینگ اعمار دبی

اعمار پراپرتیز، سازنده معروف و مشهور دبی است. برج خلیفه دبی توسط این هلدینگ بزرگ ساخته شده است. علاوه بر این دبی مال و داون تاون دبی و منطقه دِ ولی یا The Valley دبی را ساخته است. یکی از مهم ترین شهرک های ویلایی ساخته شده توسط اعمار شهرک فارم گاردن است که به تازگی آن را لانچ کرده است و بسیاری از افراد از سراسر جهان برای خرید ویلا در دبی از این پروژه خرید ملک در دبی را انجام داده اند.

شرکت عزیزی گروپ

عزیزی گروپ یکی از بزرگ ترین سازندگان ملک در دبی است که مهم ترین پروژه آن، شهرک افسانه ای ریویرا عزیزی است. در این پروژه رودخانه ها، آپارتمان های مسکونی و تفریحی و ویلاهای مدرن را محسور کرده است.

هلدینگ بزرگ داماک

داماک که شعار معروفی دارد: Live The Luxury، از بزرگ ترین سازنده های شهرک های ویلایی در دبی و امارات محسوب می شود. از جدید ترین های آن ها می توان به داماک هیلز اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید مرایای خرید ملک در دبی و اجاره ملک در دبی اطلاعات بیشتری بخوانید.

در دبی، تعداد سازندگان ملک و توسعه دندگان شهری، بیشتر از این هستند. همه و همه دست به دست هم داده اند تا شهر دبی و کشور امارات را بسازند. تازه علاوه بر این ، برخی از سازنده های املاک دبی، در سطح جهانی کار می کنند و پروژه های املاک خود را در کشور های مختلف راه اندازی کرده اند و به بهره برداری نیز رسانده اند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد